onsdag 27 maj 2015

FEMININT INREDNINGSFÖRSLAG





HEJ VÄNNER!

Snart är det Mors Dag och det ska bli spännande att se om och hur man
blir firad i år... 

På tal om Mors Dag så gjorde jag ett inredningsförslag med en kvinnlig touch
åt en kund för ett tag sedan. Hennes mörka och smått intetsägande
vardagsrum behövde verkligen lite glamour!
Hon ville byta ut alla gamla möbler och jag föreslog en ljus färgskala i grått
och lite dovt rosa. Med inslag av silver och även mässing kan det bli riktigt
flärdfullt och inbjudande.
Ja, nånting i den här stilen ni ser här nedan och på min moodboard.

Här får ni en liten sneekpeak...







Åh, det har ju även blivit lite förändringar här inne också!
Om ni har varit uppmärksamma kanske ni ser att jag ändrat min header?...
Lite annat nytt kommer snart här på bloggen så håll utkik, för det smyger sig in lite
pö on pö. Fokus from. nu kommer att ligga mer på inredning, projekt och design.
Hoppas ni gillar det nya!

KRAM
Judita



6 kommentarer:

  1. Todeloooo darling!
    Ser ju förbannat bra ut måste jag säga, både inredningsförslaget OCH headern! Vrålproffsig header tycker jag, riktigt bra jobbat med den.Snygg bild på dig till höger med, som jag förmodar kommer rakt ur Raffe Laurens sommarkatalog, fabulous.
    Ibland undrar jag hur du tänker och tycker om mitt hem, lite läskigt när proffs som du får se min enkla boning.. Du får bjuda hem mig om vi ska ses, för här kommer du inte in haha! Vågar inte ;)

    Ha en go kväll schnöggo, natti

    SvaraRadera
  2. Men oj, här var det nytt! OCH SNYGGT! : )

    SvaraRadera
  3. Det var ju det första jag såg, den nya headern! Skitcoolt! Spännande med lite nytt!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. I love your header!!!!
    Jag måååste göra en ny.. gillar inte min alls..
    O så älskar jag den typen av inredning, preciiiis mina färger!
    Det rosa kuddfodralet har jag från Chatwall.. men är väldigt nyfiken på det paisleymönstrade var hittar jag det?
    Ha de fint vännen!
    Kraaaaaam Anna

    SvaraRadera
  5. Sååå snyggt, var är byrån ifrån med gulddetaljerna ?

    SvaraRadera

Hej! Vad glad jag blir att just DU tittar in hos mig!
Lämna gärna en kommentar, jag läser alla och försöker att svara i den mån jag har tid.
(Har du svårt att lämna en kommentar kan det bero på att jag har lagt in ett filter, då jag får mycket utländska reklam-utskick).